Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Praktyka grupowa

Praktyka grupowa

Każdego dnia do Pana Siergieja Łazariewa przychodzą listy z prośbami o prywatną wizytę lub konsultację. Dlatego Autor postanowił stworzyć nową formę pracy nad sobą w postaci praktyki grupowej, która będzie się odbywała on-line.

Wspólna praca grupowa wytworzy potężną energię strumienia łączącego siły wszystkich uczestników, co pozwoli każdemu osiągnąć jak najlepszy rezultat.

Regularność takich praktyk pomoże uczestnikom krok po kroku poprawić swój stan wewnętrzny, wypełnić się energią witalną i osiągnąć wyznaczone cele.

Aby naprawdę polepszyć swoje życie, zmienić siebie zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, trzeba regularnie poświęcać czas na swój rozwój. Właśnie praktyka i zastosowanie zdobytej wiedzy w życiu pozwalają na prawdziwy rozwój i prawdziwy postęp.

Pan Siergiej opracował kilka technik medytacyjnych dotyczących najważniejszych dla każdego człowieka tematów. Za pomocą medytacji uczestnicy praktyki będą mogli zanurzyć się w swoim wewnętrznym świecie, uspokoić umysł, całkowicie skupić się na swoich uczuciach i odczuciach, przepracować najważniejsze sprawy i powrócić z medytacji już w odnowionym stanie.

W celu umożliwienia udziału w praktyce uczestnikom z różnych krajów, medytacja zostanie nagrana przez Pana Łazariewa wcześniej i przetłumaczona na różne języki w postaci napisów. Później, aby wzmocnić wspólny rezultat, Pan Siergiej weźmie udział w praktyce wraz ze wszystkimi uczestnikami. Pozwoli mu to w pełni zanurzyć się w procesie pracy i wspierać wspólny stan uczestników.

Bardzo ważne jest to, że efektywność takiej nowej formy pracy nad sobą polega na jednoczeniu ludzi we wspólnej pracy grupowej w odpowiednim czasie razem z Panem Łazariewem. Właśnie dlatego nagranie praktyki nie będzie dostępne w sprzedaży. Natomiast wszyscy Uczestnicy, którzy zakupili bilet, będą mogli oglądać nagranie na stronie transmisji przez tydzień.

 

Ważne informacje techniczne

Każdy link do praktyki jest unikalny i można go używać tylko na jednym urządzeniu. Jednoczesne oglądanie praktyki z kilku komputerów/urządzeń używając tego samego linku (biletu) nie jest możliwe – w takim przypadku nastąpi zablokowanie biletu i na ekranie pojawi się napis „WATCH IS BLOCKED”. W tym przypadku należy zamknąć stronę transmisji na wszystkich urządzeniach i kliknąć w link od nowa. Jeśli to nie zadziała, trzeba będzie zrobić czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie (instrukcja jest umieszczona poniżej).

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności uniemożliwiających oglądanie praktyki, prosimy przeczytać poniższą listę najczęściej zadawanych pytań. Znajdują się tu rozwiązania większości występujących problemów.

  • Jeśli transmisji się nie rozpoczęła, trzeba odświeżyć stronę w przeglądarce. Można to zrobić, naciskając na klawiaturze przycisk F5. Można też zamknąć stronę transmisji i ponownie kliknąć w link z biletem.
  • Jeśli przeglądarka nie otwiera Flash Player’a, to należy zainstalować najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Należy także upewnić się, że na komputerze jest zainstalowana najnowsza wersja programu Adobe Flash Player. Można pobrać i zainstalować Adobe Flash Player za darmo, klikając w następujący link: http://get.adobe.com/flashplayer
  • Jeśli w trakcie transmisji zawiesza się wideo, trzeba sprawdzić połączenie internetowe. Najlepiej oglądać transmisję z urządzenia podłączonego do stacjonarnego Internetu. Prędkość Internetu musi wynosić co najmniej 1 Mb/s. Przy zawieszaniu się transmisji można też zmienić jakość wideo, kliknij prostokątny przycisk w prawym dolnym rogu i wybierając najmniejszą jakość 360p. 
  • Jeśli nie ma dźwięku, należy sprawdzić, czy dźwięk jest włączony w urządzeniu, na którym oglądamy praktykę.

Czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie (ciasteczek)

  • w przeglądarce Google Chrome:

Usuwanie wszystkich plików cookie spowoduje wylogowanie ze stron internetowych. Możesz też stracić swoje zapisane ustawienia. Dlatego lepiej jest usunąć pliki cookie z pewnego okresu:

  1. Na komputerze otwórz Chrome.
  2. W prawym górnym rogu kliknij Więcej .
  3. Kliknij Więcej narzędzi Wyczyść dane przeglądania.
  4. U góry, obok opcji „Zakres czasu”, kliknij menu.
  5. Wybierz okres, np. Ostatnia godzina lub Ostatni dzień.
  6. Zaznacz „Pliki cookie i inne dane witryn”. Odznacz wszystkie pozostałe pozycje.
  7. Kliknij Wyczyść dane.
  • w przeglądarce Mozilla Firefox:

https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek#w_usuwanie-wszystkich-ciasteczek-danych-stron-oraz-pamiloci-podrlocznej

  • w przeglądarce Safari:

https://pl.ccm.net/faq/999-jak-wyczyscic-pamiec-podreczna-i-pliki-cookie-w-safari

  • w przeglądarce Opera:

https://help.opera.com/pl/touch/settings/

Należy przeczytać rozdział „Czyszczenie danych przeglądania”

  • w przeglądarce Internet Explorer:

W prawym górnym rogu przeglądarki Internet Explorer wybierz ikonę Ustawień (koło zębate), a następnie wybierz zakładkę Bezpieczeństwo > Usuń historię przeglądania. Opcjonalnie możesz także wybrać kombinację klawiszy CTRL + SHIFT + DEL.
W otwartym oknie zaznacz odpowiednie pozycje do wyczyszczenia danych oraz wybierz czy chcesz zachować te dane dla ulubionych witryn.

  • Usuwanie wszystkich plików cookie z telefonu lub tabletu z Androidem:
  1. Otwórz aplikację Chrome.
  2. Na prawo od paska adresu kliknij Więcej Ustawienia.
  3. Kliknij Prywatność Wyczyść dane przeglądania.
  4. Wybierz przedział czasu, np. ...
  5. Zaznacz „Pliki cookie, licencje multimediów i dane witryn”. ...
  6. Kliknij Wyczyść dane Wyczyść.
  • Usuwanie plików cookie w przeglądarce Safari na telefonie iPhone, iPadzie lub iPodzie touch:

https://support.apple.com/pl-pl/HT201265

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz dodatkowej pomocy, napisz na e-mail: biuro@diagnostykakarmy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl